YouTube udostępnia wertykalne reklamy wideo
Z opcji łączenia reklam wertykalnych i horyzontalnych skorzystał już Hyundai.
Na YouTube dostępne są wertykalne reklamy wideo w modelu TrueView oraz kampaniach promujących aplikacje. Dostosowanie wymiarów reklamy do preferencji internautów ma im zapewnić wygodniejsze korzystanie z mobilnej wersji platformy, a tym samym umożliwić zwiększenie poziomu ich zaangażowania.
Niedawnym przykładem zastosowania kombinacji wertykalnych i horyzontalnych reklam wideo jest kampania nowego modelu SUV-a firmy Hyundai. W jej wyniku uzyskano 33-proc. wzrost świadomości marki i prawie 12-proc. wzrost dotyczący rozważenia zakupu jednego z modeli Hyundai (dane z YouTube Brand Lift, 2018 r.).
Maciej Florek
2392 Artykuły
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.
Komentarze
Artykuły powiązane