Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day
Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".
Shopper Day to wydarzenie, które odbędzie się 24 października w Warszawie. Poświęcone jest nowym trendom w shopper marketingu, retailu, budowaniu lojalności i e-commerce. Na konferencji swoimi doświadczeniami podzielą się eksperci m.in. z takich firm jak Google, IKEA, Nielsen, Saatchi & Saatchi IS. Zaprezentujemy też wyniki badania specjalnie przygotowanego na tę konferencję przez redakcję "MMP" oraz Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna dotyczącego szans i barier rozwoju e-commerce w branży FMCG.
Organizatorami konferencji są magazyny "Media & Marketing Polska" i "Handel". Więcej informacji na stronie www.shopperday.pl.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.