Tanguy Pincemin z Dunnhumby keynote speakerem na konferencji Shopper Day

Wydarzenie, które odbędzie się 24 października, poświęcone jest shopper marketingowi, detalistom, lojalności i e-commerce. Organizatorami konferencji są pisma "Media & Marketing Polska" i "Handel".

Tanguy Pincemin z Dunnhumby będzie keynote speakerem podczas konferencji Shopper Day. W Dunnhumby, firmie z siedzibą w Londynie zajmującej się analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach, Tanguy Pincemin jest obecnie dyrektorem zarządzającym mediów (in-store oraz digital) na obszar Europy. Zanim dołączył do Dunnhumby w 2017 r., przez prawie sześć lat pracował w Google, pomagając m.in. największym francuskim detalistom wdrażać nowe rozwiązania technologiczne. Zdobywał także doświadczenie po stronie firm e-commerce. 

Shopper Day to wydarzenie, które odbędzie się 24 października w Warszawie. Poświęcone jest nowym trendom w shopper marketingu, retailu, budowaniu lojalności i e-commerce. Na konferencji swoimi doświadczeniami podzielą się eksperci m.in. z takich firm jak Google, IKEA, Nielsen, Saatchi & Saatchi IS. Zaprezentujemy też wyniki badania specjalnie przygotowanego na tę konferencję przez redakcję "MMP" oraz Ogólnopolski Panel Badawczy Ariadna dotyczącego szans i barier rozwoju e-commerce w branży FMCG. 

Organizatorami konferencji są magazyny "Media & Marketing Polska" i "Handel". Więcej informacji na stronie www.shopperday.pl.  

Tomasz Wygnański 674 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.