Cut The Mustard z kampanią dla Reeboka
W kampanii "Dołącz do kobiet, które zmieniają świat" występują Joanna Jędrzejczyk, Julia Wieniawa oraz Katarzyna Bigos. Za zakup mediów odpowiada Carat.
Kampania to część globalnej akcji z udziałem najważniejszych ambasadorek marki (Gigi Hadid, Ariana Grande, Gal Gadot, Nathalie Emmanuel) oraz największa do tej pory aktywacja Reeboka w Polsce. Za przygotowanie lokalnej koncepcji oraz jej realizację odpowiada Cut The Mustard. Agencja równolegle wprowadziła kampanię także na rynkach bałtyckich: na Litwie, Łotwie oraz w Estonii. Za zakup mediów odpowiada Carat.
W ramach współpracy Reebok z Cut The Mustard zrealizowana została sesja zdjęciowa z udziałem ambasadorek. Każdą z nich określa motywujące przesłanie, które oddaje siłę jej charakteru i przybliża życiowe doświadczenia. Przygotowane przez agencję materiały zostały wykorzystane w komunikacji social, PR, digital oraz w reklamie outdoorowej. Kampania OOH realizowana jest w Warszawie i Krakowie i obejmuje billboardy, citylighty oraz reklamy typu digital out-of-home. Na nośnikach pojawiły się zarówno lokalne, jak i globalne ambasadorki marki. Agencja odpowiada też za komunikację digitalową, działania w mediach społecznościowych, w tym produktową komunikację socialmediową dla partnerów handlowych Reebok oraz relacje z influencerami i ambasadorami marki. Dodatkowo Cut The Mustard realizuje aktywacje konsumenckie w klubach fitness.Cut The Mustard zajmuje się całościową obsługą marki Reebok w Polsce od stycznia 2016 r., a od stycznia 2017 r. prowadzi także działania na rynkach Litwy, Łotwy oraz Estonii. Wśród stałych klientów agencji znajdują się również m.in.: Sanofi, Lech, Aegon, H&M, Polpharma, Dawtona oraz marki Jaguar i Land Rover.