Allianz będzie sponsorem igrzysk olimpijskich od 2021 do 2028 r.

Umowa z MKOl przewiduje także wykorzystanie praw marketingowych.

Grupa ubezpieczeniowa Allianz podpisała z Międzynarodowym Komitetem Olimpijskim (MKOl) umowę, w myśl której będzie partnerem ubezpieczeniowym igrzysk olimpijskich w latach 2021-2028. Niemiecka firma będzie ubezpieczała sportowców, floty drużyn i MKOl-u, zapewni ubezpieczenia majątkowe i osobowe, a także inne, w tym dla nowych produktów i usług, które powstaną wraz z rozwojem technologicznym. W zamian Allianz będzie miał prawo do używania tytułu "światowego partnera olimpijskiego" i praw marketingowych z tym związanych (w Chinach, we Francji i w Hiszpanii będą obowiązywały już od 2019 r.).

– Dzięki kanałom cyfrowym i społecznościowym MKOl możemy łączyć się z większą liczbą osób niż kiedykolwiek wcześniej i oferować im naszą specjalistyczną wiedzę z zakresu ubezpieczeń – mówi Oliver Bäte, szef grupy Allianz na świecie.

– Cieszymy się, że możemy ogłosić to nowe partnerstwo z jedną z wiodących firm ubezpieczeniowych na świecie i że wspólnie rozpoczniemy nową, ekscytującą podróż – dodaje Tsunekazu Takeda, przewodniczący komisji marketingowej MKOl.

Obecnie "światowymi partnerami olimpijskimi" MKOl-u są marki i firmy: Coca-Cola, Alibaba Group, AtoS, Bridgestone, Dow, GE, Intel, Omega, Panasonic, P&G, Samsung, Toyota i Visa.

Okres sponsoringu Allianz obejmie: Zimowe Igrzyska Olimpijskie Pekin 2022, Igrzyska Olimpijskie Paryż 2024, Zimowe Igrzyska Olimpijskie 2026 oraz Igrzyska Olimpijskie Los Angeles 2028.

Maciej Burlikowski 1126 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.