Pepsi składa hołd estetyce vintage [wideo]

Na rynek trafią repliki opakowań napoju z lat 1940-2000.

PepsiCo wprowadza na rynek limitowaną edycję opakowań Pepsi Vintage. Są to repliki opakowań, jakie pojawiały się w sprzedaży na przestrzeni sześciu dekad – od 1940 do 2000 r. Od początku września do grudnia 2018 r. grafiki vintage dostępne są na wszystkich rodzajach opakowań (puszki i butelki) Pepsi w punktach sprzedaży na terenie całego kraju.

Wprowadzenie limitowanej edycji opakowań Pepsi wspiera kampania marketingowa. Rozpoczęła się 17 września 2018 r. i potrwa do połowy listopada. Będzie obejmować działania reklamowe w telewizji, internecie, a także w kinach sieci Helios i Cinema City. Spot reklamowy promujący kampanię pokazuje ludzi z różnych pokoleń, tańczących w rytm utworu Daddy Cool – hitu z lat 80. Działaniom towarzyszyć będzie kampania wizerunkowa w punktach sprzedaży na terenie całego kraju (POSM). Za obsługę kampanii odpowiadają: BBDO (agencja kreatywna i ATL), K2 (agencja digitalowa), Media Direction OMD (dom mediowy), Pink Pepper (agencja BTL – POSM), Questia (agencja PR) i Ewesa (studio promocji – wparcie obsługi kampanii).

 



Katarzyna Woźniak 418 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.