Serena Williams z tytułem Brand Visionary 2018
Gala Brand Genius - nagród przyznawanych przez "Adweek" - odbędzie się w Nowym Jorku 7 listopada.
Jury, złożone z redaktorów "Adweeka", nagradza co roku wybitne przykłady budowania marek w 10 kategoriach biznesowych. Laureaci muszą wykazać się rolą przywódczą w tworzeniu bądź rozwijaniu marki, innowacyjną kampanią marketingową oraz wymiernymi rezultatami swych działań. W tym roku w gronie nagrodzonych znaleźli się: Courtney Blacker (Google Cloud), Carolyn Tisch Blodgett (Peloton), Rankin Carroll (Mars Wrigley Confectionery), Jennifer Foyle (Aerie), Andy Goeler (Bud Light), Kenya Hardaway (FX Networks), Ed Laukes (Toyota), Fernando Machado (Burger King), Vedran Miletic (P&G), Elizabeth Rutledge (American Express).
Corocznie przyznawana jest też nagroda Brand Save za wybitne dokonania w sektorze niekomercyjnym. Otrzymała ją w br. Reshma Saujani, założycielka organizacji Girls Who Code, stawiającej sobie za cel zwiększenie liczby kobiet pracujących w branży informatycznej.Sponsorem nowojorskiej gali Brand Genius jest NBCUniversal.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.