Serena Williams z tytułem Brand Visionary 2018

Gala Brand Genius - nagród przyznawanych przez "Adweek" - odbędzie się w Nowym Jorku 7 listopada.

Tenisistka, 23-krotna zdobywczyni Wielkiego Szlema, ale także ikona mody, biznesmenka i filantropka, została wyróżniona przez jurorów amerykańskiego tygodnika za udane połączenie tych różnych obszarów działalności. Nagroda specjalna Brand Visionary przyznawana jest od 2012 r.

Jury, złożone z redaktorów "Adweeka", nagradza co roku wybitne przykłady budowania marek w 10 kategoriach biznesowych. Laureaci muszą wykazać się rolą przywódczą w tworzeniu bądź rozwijaniu marki, innowacyjną kampanią marketingową oraz wymiernymi rezultatami swych działań. W tym roku w gronie nagrodzonych znaleźli się: Courtney Blacker (Google Cloud), Carolyn Tisch Blodgett (Peloton), Rankin Carroll (Mars Wrigley Confectionery), Jennifer Foyle (Aerie), Andy Goeler (Bud Light), Kenya Hardaway (FX Networks), Ed Laukes (Toyota), Fernando Machado (Burger King), Vedran Miletic (P&G), Elizabeth Rutledge (American Express).

Corocznie przyznawana jest też nagroda Brand Save za wybitne dokonania w sektorze niekomercyjnym. Otrzymała ją w br. Reshma Saujani, założycielka organizacji Girls Who Code, stawiającej sobie za cel zwiększenie liczby kobiet pracujących w branży informatycznej.

Sponsorem nowojorskiej gali Brand Genius jest NBCUniversal.

Paweł Piasecki 1040 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.