#FeelAustria na nośnikach MyLed w centrum Warszawy
W kampanii zintegrowano reklamę outdoorową z reklamą mobilną.
– Na podstawie ruchu w internecie i wykorzystując nasze algorytmy, policzyliśmy, że nawet 51 241 osób każdego wrześniowego dnia może szukać pomysłu na zimowy wypoczynek. Austriacka Informacja Turystyczna wykorzystała tę wiedzę, aby jako pierwsza wśród potencjalnych konkurentów powiedzieć: "Może właśnie tego szukasz?". W realizacji kampanii DOOH wsparły nas zespoły Michała Lewandowskiego z Semper Iratus i Dominika Karbowskiego z Selectivv – mówi Andrzej Słomka, dyrektor zarządzający, dyrektor sprzedaży i marketingu Jet Line.
– To bardzo prosta i skuteczna kampania, która dodatkowo pozwala dokładnie policzyć efektywność. Założyliśmy 1 mln odsłon spotu w ciągu miesiąca, czyli w ciągu trwania całej akcji. Mamy zebrane już wstępne dane badawcze, na podstawie których ekstrapolujemy użytkowników podobnych do naszej podstawowej grupy, rozszerzając tym samym zasięg – dodaje Michał Lewandowski, prezes spółki Semper Iratus, która stoi za realizacją mobilnej części kampanii.
Wspólna oferta w obszarze kampanii DOOH to nowość na polskim rynku reklamowym. – Dotychczasowe kampanie realizowane na nośnikach DOOH z racji ich położenia i możliwości technicznych były opierane na Big Data, ale tylko w kontekście ich "umiejscowienia". Nowa kampania z wykorzystaniem danych Selectivv będzie miała wymiar bardziej spersonalizowany, mobilny i pozwoli dotrzeć do nowej grupy potencjalnych turystów – mówi Dominik Karbowski, wiceprezes i współzałożyciel Selectivv.
#FeelAustria to zaplanowana na cały wrzesień kampania reklamowa wspierająca wybór Austrii jako miejsca zimowego wypoczynku. Jest skierowana do wszystkich osób, które lubią zimowe sporty, często lub bardzo często wyjeżdżają na narty lub snowboard, niekoniecznie jednak dotychczas wybierały Austrię jako kierunek podróży. Kampania ma charakter wizerunkowy, w której promowana jest Austria jako destynacja i marka narodowa, nie zaś któryś z jej konkretnych regionów.