Grupa OMD tworzy agencję Media Data Mind
Na czele agencji stanie Anna Nazar. W projekt jest też zaangażowany Krzysztof Kłos.
Na czele nowej agencji stanie Anna Nazar związana z Grupą OMD od pięciu lat. Anna Nazar ma ponad 15-letnie doświadczenie w pracy w domach mediowych. Pracowała dla firm: Procter and Gamble, Danone, McDonald’s, Grupy Żywiec i Huawei.
– Tworząc Media Data Mind, chcemy zaoferować klientom nowe wartości, a Anna Nazar ma na to pomysł. MDM będzie koncentrować się na strategiach opartych na analizie danych, badaniach i big data. W centrum uwagi agencji znajdzie się zrozumienie drogi zakupowej klienta – mówi Jakub Bierzyński, CEO Grupy OMD.
Nieoficjalnie dowiedzieliśmy się, że w projekt MDM jest też zaangażowany Krzysztof Kłos, wcześniej group account manager w Easymedia.

Zajmuje się tematyką mediową, głównie telewizyjną i radiową. Przeżył kilkuletni romans z copywritingiem. Zdecydowanie woli dziennikarstwo. Dziwne, że nie mieszka w czeskiej Pradze, bo uwielbia to miasto.