PepsiCo odpowiada na ruch Coca-Coli

Na rynek trafiają smoothie marki Naked Juice.

PepsiCo wprowadziło na polski rynek linię smoothie owocowych pod marką Naked Juice. Działania promocyjne wystartowały m.in. w social mediach, w tym na Facebooku, a produkt dostępny jest w sieci drogerii Rossmann.

Linia smoothie ma się charakteryzować wysoką zawartością wartościowych składników i bogactwem m.in. witamin B12. Produkt ma wpisywać się w rosnący trend zdrowego żywienia i żywności funkcjonalnej. Producent podkreśla, że w portfolio ma smoothie zawierające w składzie (w zależności od wariantów) jeżynę, jabłko, banana, mango, kiwi, chlorellę, spirulinę, trawę jęczmienną i pszeniczną, imbir, czosnek, zielone i niebieskie algi, brokuły i szpinak, a także witaminy C, E, B3, B6, B12, B5. Na razie polskie portfolio obejmuje 3 warianty smakowe smoothie.

PepsiCo nie odpowiedziało na nasze pytania dotyczące szczegółów launchu i agencji obsługujących markę.

Na początku tego roku w Stanach Zjednoczonych marka po raz pierwszy od momentu powstania, zdecydowała się na ruch związany z wejściem w nową kategorię - batonów funkcjonalnych. Portfolio batonów nawiązuje do portfolio napojów i obejmuje zdrowe przekąski z dodatkiem płatków owsianych i suszonych owoców.

Jak informowaliśmy, w lipcu br. Coca-Cola wprowadziła na polski rynek linię napojów na bazie mleka roślinnego pod marką AdeZ. W 2015 r. linię napojów typu smoothie pod marką Fruktajl wspierał wadowicki Maspex.

Katarzyna Woźniak 381 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.