Dunkin' rezygnuje z Donuts w nazwie marki
Sieć chce skoncentrować się na ofercie on-the-go, głównie kawie i innych napojach.
Rebranding został przeprowadzony we współpracy z agencjami Jones Knowles Ritchie (JKR), BBDO New York i Arc Worldwide. Jest częścią strategii firmy przewidującej uproszczenie menu, większy nacisk na napoje kawowe (Cold Brew Coffee, Nitro Coffee) i herbaty mrożone, wprowadzenie dostępnych tylko w tej sieci produktów (Donut Fries) oraz promocję zamówień poprzez aplikację mobilną z szybszą obsługą w osobnej strefie lokalu.
Firma zapewnia, że chociaż słowo "donuts" zniknie z jej nazwy, pączki z dziurką pozostaną ważną pozycją w jej ofercie. Dunkin' jest największym detalicznym sprzedawcą pączków w Stanach Zjednoczonych, a w skali globalnej sprzedaje rocznie 2,9 mld pączków (donuty i munchkins). Sieć nosząca nazwę Dunkin' Donuts od 1950 r. ma obecnie 12,6 tys. lokali w 46 krajach na świecie. W sierpniu br., po trzech latach działalności, zdecydowała się zamknąć lokale w Polsce.
Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.