Polsat, Cyfrowy Polsat i Plus z grą wokół Ligi Mistrzów

Do wygrania: smartfony, słuchawki, bilety na mecze, abonamenty komórkowe i telewizyjne oraz gadżety UEFA.

Telewizja Polsat we współpracy z Cyfrowym Polsatem, operatorem platformy telewizji satelitarnej i właścicielem Polsatu, oraz Polkomtelem, operatorem sieci komórkowej Plus, organizują zręcznościową grę na komórki, związaną z Ligą Mistrzów UEFA. Mecze LM transmituje Polsat. Wśród  nagród są m.in.: bilety na mecze grupowe LM, smartfony Samsung A6, słuchawki Samsunga, oficjalne gadżety Ligi Mistrzów UEFA takie jak: piłki, czapki, szaliki, parasolki, plecaki, koszulki, pakiety do serwisu VoD Ipla z pakietami Polsat Sport Premium umożliwiającymi oglądanie meczów Ligi M
istrzów oraz abonamenty na telewizję, telefon lub internet przez pierwsze 12 miesięcy za 0 zł.

Organizatorem gry jest Telewizja Polsat, sponsorami nagród są Cyfrowy Polsat i Polkomtel. Gra powstała we współpracy z firmą TCC Retail Marketing, zajmującą się tworzeniem kampanii lojalnościowych.

Akcja potrwa do 17 grudnia br.

Maciej Burlikowski 1184 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.