Aviva postawiła billboard oczyszczający powietrze

Rusza druga odsłona kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham", za którą odpowiada agencja Sixtyone Yards.

Rusza druga odsłona kampanii Avivy "Wiem, czym oddycham", która obejmuje konkurs na czujniki jakości powietrza, billboard pochłaniający smog w Warszawie, bieg w maskach AirRun w Krakowie i wsparcie dla spirometrycznych badań płuc w całej Polsce. Jeszcze w październiku dodatkowo wzmocnić ma ją kampania telewizyjna.

W konkursie skierowanym do lokalnych społeczności do zdobycia jest 100 czujników jakości powietrza.  Aviva zaprasza do udziału szczególnie szkoły, przedszkola, świetlice, gminy, organizacje pozarządowe, wspólnoty i spółdzielnie mieszkaniowe, które zgłaszać się mogą przez stronę wiemczymoddycham.pl. Czujniki zostaną zamontowane w  miejscach, które zdobędą największe poparcie w głosowaniu internetowym. Dodatkowo, 50 szkół podstawowych z największą liczbą głosów w skali kraju otrzymać ma wewnętrzne sensory jakości powietrza.

W centrum Warszawy, obok skrzyżowania Alei Jerozolimskich i al. Jana Pawła II, stanął  pierwszy w Polsce billboard będący zarazem filtrem powietrza. Dzięki technologii trzech warstw siatki oczyszczającej The Breath, opracowanej przez włoskich naukowców, instalacja jest w stanie pochłonąć zanieczyszczenia emitowane przez 91 350 samochodów rocznie.

27 października w Krakowie Aviva organizuje AirRun, czyli bieg w maskach antysmogowych na dystansie 5 i 10 km, dla tysiąca uczestników. Ambasadorką AirRun została lekkoatletka Joanna Jóźwik.

Oprócz tego od 1 do 6 października trwają Dni Spirometrii, czyli akcja bezpłatnych badań płuc w całej Polsce, której partnerem strategicznym jest Aviva. Bezpłatne badania można przeprowadzić w 236 placówkach zdrowotnych w całej Polsce.

We współpracy z wydawnictwem edukacyjnym Nowa Era, Aviva przygotowała także scenariusze lekcji na temat smogu i propozycje konkursów, dostępne na stronie akcji.

Kampania zostanie dodatkowo wzmocniona poprzez kampanię telewizyjną, która ruszy jeszcze w  październiku. Za koncept i wdrożenie działań odpowiada agencja Sixtyone Yards z Poznania.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.