Fox wspiera kolejną edycję serialu o zombie

Stacja promuje dziewiąty sezon "The Walking Dead".

Kanał Fox wspiera kampanią premierę dziewiątego sezonu "The Walking Dead”. Polska premiera telewizyjna najnowszej serii odbyła się 18 godzin po premierze w Stanach Zjednoczonych – w poniedziałek 8 października o godzinie 22:00 na kanale Fox. 

Najnowszy sezon funduje widzom przeskok w czasie – jego akcja dzieje się 18 miesięcy po wydarzeniach z ostatniego odcinka. Jest to również pożegnalny sezon dla odtwórcy głównej roli Andrew Lincolna, który od pierwszego odcinka wcielał się w postać Ricka Grimesa. To właśnie na tych dwóch aspektach została oparta kampania promująca nowy sezon "The Walking Dead”.

W ramach kampanii promocyjnej przeprowadzono również akcję specjalną we współpracy z kanałem AbstrachujeTV, którego prowadzący stworzyli wideo inspirowane serialem "The Walking Dead”. Już po kilku dniach od opublikowania wideo obejrzało ponad milion osób, a przez pierwsze dni emisji znajdowało się w najlepszej trójce najchętniej oglądanych materiałów w serwisie YouTube.
Fox nawiązał również współpracę z innym popularnym w YouTube kanałem. Twórcy Jakbyniepaczeć v 2.0 w ramach swojego wakacyjnego projektu "Śladami seriali po USA” odwiedzili m.in. Atlantę i Waszyngton, gdzie nakręcili vloga ukazującego miejsca, w których powstawał serial "The Walking Dead”.

Premierę wspierają intensywne działania marketingowe, obejmujące m.in. spoty emitowane na antenach kanałów z portfolio Fox Networks Group (Fox, Fox Comedy, National Geographic, Nat Geo Wild i Nat Geo People). Promocja obejmuje także reklamy w serwisach społecznościowych, współpracę z największymi portalami o tematyce filmowo-serialowej oraz działania promocyjne w najpopularniejszych rozgłośniach radiowych.

Za kreację odpowiedzialny jest dział marketingu Fox Networks Group Poland. Za zakup i planowanie mediów odpowiada dom mediowy Mindshare. Działania PR wspiera agencja Walk PR.

Katarzyna Woźniak 365 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.