180heartbeats + Jung v. Matt promuje serial "Nielegalni"

Akcja prowadzona jest w internecie.

Agencja 180heartbeats + Jung v. Matt realizuje kampanię, która odkrywa kolejne tajniki serialu "Nielegalni", oryginalnej szpiegowskiej produkcji Canal+ według powieści Vincenta V. Severskiego. Rozwiązując zagadki publikowane na profilu facebook.com/nielegalnicanalplus, internauci odkrywają kolejne informacje o serialu na stronie nielegalni.canalplus.pl. Do momentu odgadnięcia kluczowe informacje, na przykład o bohaterach czy lokalizacjach, są na stronie niedostępne i oznaczone kłódką. W sumie za rozwikłanie 17 zagadek i najbardziej kreatywne odpowiedzi internauci otrzymują m.in. zestawy szpiegowskich gadżetów.

Oprócz konceptu kampanii agencja 180heartbeats + Jung v. Matt jest także odpowiedzialna za design i development strony serialu.

Maciej Florek 1987 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.