Sieć Douglas oferuje nowy format sklepu
Detalista stawia na pielęgnację, działania ekologiczne i hygge.
"Douglas Pro" to nazwa nowej koncepcji sklepu kosmetycznego Douglas. W hamburskiej dzielnicy Eppendorf firma otworzyła sklep pilotażowy, który ma wpływać na postrzeganie wizerunku pozostałych sklepów sieci dzięki nowym asortymentom produktów, oryginalnej ofercie usług i wykwalifikowanym pracownikom.
Koncepcja jest częścią nowej strategii Douglasa i powinna wzmocnić nacisk nas segment premium, a także wykreować nowe doświadczenia związane z procesem zakupowym. Strategia ma łączyć tematy "piękna" i "zdrowia", oferować kobietom i mężczyznom nie tylko bogatą gamę kosmetyków, ale również usług kosmetycznych i suplementów diety.
Koncepcja jest częścią nowej strategii Douglasa i powinna wzmocnić nacisk nas segment premium, a także wykreować nowe doświadczenia związane z procesem zakupowym. Strategia ma łączyć tematy "piękna" i "zdrowia", oferować kobietom i mężczyznom nie tylko bogatą gamę kosmetyków, ale również usług kosmetycznych i suplementów diety.
Za projekt placówki odpowiada Schwitzke & Partner. Dwupiętrowa fasada z dużymi szklanymi powierzchniami oferuje otwarty widok na około 100 mkw. powierzchni handlowej. Ściany są dekorowane wielkoformatowymi zdjęciami, które do nowej kampanii wykonał Peter Lindbergh.
Douglas prowadzi ok. 2500 sklepów i sklepów internetowych w 19 krajach europejskich.
(Stores-shop.de)

Katarzyna Woźniak
590 Artykuły
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.
Komentarze
Artykuły powiązane