Rusza kampania stacji TNT

Za kreację spotu odpowiada Turner Broadcasting System, za zakup mediów - White Paper Agency.

Po trzech latach od uruchomienia kanału w Polsce ruszyła kampania wizerunkowa stacji TNT. Pod hasłem "Twoje życie. Twoja historia. Twoje TNT” pojawi się spot telewizyjny, działania w kinie i przestrzeni miejskiej. Informacje pojawią się również w prasie, internecie oraz social mediach, m.in. w serwisach YouTube i Google, największych portalach filmowych i lifestyle’owych oraz piątkowych dodatkach telewizyjnych do gazet. Za kreację spotu odpowiada Turner Broadcasting System, a za zakup mediów – White Paper Agency.

TNT należy do Turner International, które odpowiada też za m.in.  takie marki jak CNN, Cartoon Network, Boomerang i TCM (w sumie 48 marek telewizyjnych). Turner International jest spółką zależną Turner, części koncernu Warner Media.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.