Nowa kampania Rak & Roll
Tym razem fundacja przypomina o konieczności regularnego badania piersi.
W zmianie nastawienia do tego tematu ma pomóc "nowy produkt" – żel dopasowany do każdego kształtu piersi, którego wystarczy użyć raz w roku. W istocie chodzi o zwykły żel do USG. Kampania to także nowy bot o nazwie "BoobLabla” dostępny na Messengerze. Dzięki niemu Polki w prosty sposób będą mogły umówić się na dofinansowane badanie USG piersi w gabinetach w całej Polsce.
Kampania pt. "Coś do nich mam!” porównuje badanie piersi do rytuałów takich jak wizyta u kosmetyczki.
Kampania odbywa się głównie w internecie, a jej unikatowość ma polegać na nieoczywistej zabawie konwencją. Zainaugurowały ją gwiazdy: Karolina Gilon, Ola Hamkało, Joanna Horodyńska, Joanna Jabłczyńska, Julia Kuczyńska (Maffashion), Daria Ładocha, Jessica Mercedes, Małgorzata Rozenek-Majdan, Zosia Ślotała, Julia Wieniawa, Barbara Wrońska.
Głównym partnerem akcji jest Avon Kontra Rak Piersi. Kampania została stworzona przez agencję DDB & Tribal przy współpracy z Facebook Creative Shop, Moodage, Big Picture, MessengerFox, Gutenberg Networks, Shootme Visual Artists i studiem Televisor, Warner Music Poland i Kayax.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.