Bakalland edukuje o zdrowych przekąskach

Kampania dotyczy linii produktów "Chwyć i jedz".

Wystartowała kampania nowej marki w portfolio Bakallandu – dotyczy promocji nowej linii bakalii "Chwyć i jedz" i stawia na kreowanie kategorii przekąsek jako silnej, zdrowej alternatywy dla innych produktów promowanych jako przekąski.
Hasło kampanii "Chwyć i jedz” odnosi się do zmieniającego się stylu życia Polaków, silnie akcentując użyteczność bakalii jako codzienną przekąskę. Kampania skupia się ma komunikacie, że suszone owoce, orzechy czy ziarna z nowej linii produktowej są pełnym wartości i smaku impulsowym produktem on the go.
Przekąski Bakalland to linia kilkunastu wariantów z hasłem przewodnim "Chwyć i jedz”. 
Głównym narzędziem kampanii jest 30-sek. spot, w którym o przekąskowej roli bakalii w codziennej diecie mówią zwierzęta. Działania reklamowe realizowane będą w kinach, VoD oraz kanałach social media.

Za strategię i kreację kampanii wprowadzającej nowe produkty na rynek odpowiada agencja LiquidThread. Strategią, planowaniem i zakupem mediów zajął się Starcom. Spot w reżyserii Marka Cichego wyprodukował Love It Warsaw. Prowadzone są również działania PR i kontentowe oraz komunikacja w social mediach, za które odpowiada 38PR & Content Communication.

Katarzyna Woźniak 416 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.