Golden Drum 2018: 16 nominacji dla polskich agencji w pierwszym dniu festiwalu

Najwięcej - cztery - otrzymała agencja 180heartbeats+Jung v. Matt.

Polskie agencje otrzymały 16 nominacji w pierwszym dniu obrad jury na Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum 2018 w słoweńskim Portorożu. Najwięcej nominacji – cztery – otrzymała agencja 180heartbeats + Jung v. Matt za projekt "Ognioodporna tęcza" ("The Unbreakable Rainbow") dla marki Unilevera Ben & Jerry's oraz dwóch organizacji pozarządowych: Stowarzyszenia Miłość Nie Wyklucza i Fundacji Wolontariat Równości.

Po trzy nominacje trafiły do McCann Worldgroup Warsaw za kampanię "Business facelift" dla Mastercard, Grey Group Poland za kampanię "Vent inspection" dla Pepco, Lewiatan, Złotych Tarasów i Straży Pożarnej oraz BBDO Warszawa – dwie nominacje za "Darkness" dla Loca Bikes i jedna za pracę promującą bezpieczeństwo na drodze: "Bob's Bike". Dwie nominacje otrzymała agencja Saatchi & Saatchi Warsaw za kampanię "Bee saving paper" - papier stworzony z myślą o ratowaniu pszczół dla organizacji Miejskie Pszczoły. Agencja Plej za akcję charytatywną "Pomagamy na 100" dla Biedronki i Caritasu otrzymała jedną nominację. 

Pierwszego dnia obrad (17 października) jury oceniało prace w sekcji What (kategorie: Film, Audio, Digital & Mobile, Reach oraz Integrated).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.