McDonald's wprowadza nowość w aplikacji mobilnej

Codziennie do 18 listopada pojawiać się będzie inna oferta rabatowa.

Każda promocja 2 for U Stories dostępna jest tylko przez jeden dzień. Do menu dołącza też zupełnie nowy burger – Fresh Tasty. Promocja jest wspierana kampanią w TV oraz internecie, nawiązującą do formatu Instagram Stories. 

Aby korzystać z promocji, należy pobrać aplikację mobilną McDonald’s, aktywować ofertę i odwiedzić najbliższą restaurację. Każdego dnia w menu dostępny jest nowy duet lub pojedynczy burger w promocyjnej cenie.

Na działania ATL składają się: spot telewizyjny informujący o akcji oraz 35 filmów nawiązujących do każdego dnia oferty. Bohaterem filmów jest grupa młodych przyjaciół oraz trener znany z poprzednich spotów 2forU. Gościnnie w kampanii pojawią się również influencerzy, m.in.: Maciej Musiał, Blowek, Adam Zdrójkowski czy Marcin Dubiel. Co ciekawe, wszystkie składające się na kampanię filmy zostały nakręcone telefonem. Działania digital obejmują natomiast m.in. Instagram, Facebook, YouTube, platformy VoD czy Spotify.  

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.