Kampania oferty multi-SIM Plusha [wideo]

Polkomtel wspiera reklamowo swoją drugą markę.

Polkomtel, operator sieci komórkowej Plus (Cyfrowy Polsat), przygotował kampanię reklamową swojej drugiej marki – Plush. Podobnie jak obecnie właściwie wszyscy operatorzy komórkowi w kraju Polkomtel promuje łączenie kilku numerów w ramach jednego rachunku (tzw. oferty multi-SIM), w zamian za co abonenci otrzymują niższe ceny niż przy umowach dla pojedynczych numerów. Operatorzy dzięki temu budują większą i bardziej lojalną bazę klientów.

Kreacje reklam dla Polkomtela przygotowuje agencja reklamowa Scholz & Friends Warszawa, a planowaniem i zakupem mediów zajmuje się dom mediowy dom mediowy Vizeum.

Maciej Burlikowski 1035 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.