Sprzątający ojciec i dziecko bohaterami kampanii Boscha [wideo]

BSH startuje z nową kampanią reklamową odkurzaczy.

W nowym spocie reklamowym marki Bosch mężczyzna i dziecko zajmują się sprzątaniem domu przy użyciu urządzenia - Athleta, nowego odkurzacza.

Nowość w ofercie marki Bosch (BSH) wspiera wielokanałowa kampania wizerunkowa dla odkurzaczy bezprzewodowych, która łączy w sobie elementy edukacyjne i promocyjne. Nowy spot TV ma na celu zmienić tradycyjne myślenie o odkurzaniu i pokazać, że odkurzacze bezprzewodowe marki Bosch są perfekcyjne w każdym względzie: efektywne w pracy, wygodne w użytkowaniu i zawsze pod ręką.
Komunikat przewodni kampanii ma podkreślać, że odkurzacze pionowe z linii Athlet są tak samo skuteczne jak odkurzacze tradycyjne, a nawet lepsze.

Wraz z pojawieniem się reklamy na ekranach telewizorów, ruszają zsynchronizowane z nią kolejne aktywności. Bannery internetowe i tzw. odsłonówki pojawią się na portalach horyzontalnych. Działaniom zasięgowym będą towarzyszyć także aktywności edukacyjne. Formaty richmediowe oraz artykuły kontekstowe pojawią się na różnego rodzaju serwisach tematycznych.
Od 22 października br. do 31 grudnia br. rusza zintegrowana z kampanią promocja "Zamień tradycyjny na perfekcyjny”. Aby otrzymać w prezencie żelazko, należy kupić odkurzacz bezprzewodowy marki Bosch objęty promocją i zgłosić się do akcji przez wypełnienie formularza akredytacyjnego.

Za adaptację reklamy TV oraz przygotowanie promocyjnego tag-onu do internetowej wersji spotu odpowiada Unlimited. Za kreację materiałów POS odpowiada TStudio. Plan komunikacji i materiały online przygotował ACR Media House. Plan komunikacji w TV i VoD przygotował dom mediowy OMD.

Katarzyna Woźniak 376 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.