Aviva z kampanią o smogu [wideo]

Klientom kupującym polisy na życie ubezpieczyciel oferuje domowe oczyszczacze powietrza.

Firma ubezpieczeniowa Aviva postanowiła się zareklamować, korzystając z nagłaśnianego od kilku lat coraz mocniej tematu smogu w dużych miastach. Rozpoczyna kampanię telewizyjną pod hasłem: "Wiem, czym oddycham", która ma budować świadomość, że powietrze w naszych mieszkaniach również jest zanieczyszczone przez smog. Klientom, którzy wykupią ubezpieczenie na życie, Aviva oferuje domowe oczyszczacze powietrza.

Za kreację spotu odpowiada agencja Y&R, a media zaplanował i kupił dom mediowy Blue 449.

Maciej Burlikowski 1035 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.