Kasia Moś i The Chance znów śpiewają dla Link4 [wideo]

Za kreację odpowiadała agencja Red8 Advertising.

Towarzystwo ubezpieczeniowe Link4, należące do Grupy PZU, w kampanii reklamowej zachęca klientów innych towarzystw, żeby wybrali jego ofertę. Kusi możliwością oszczędzenia na polisach OC i AC nawet do 500 zł rocznie.
W reklamie ubezpieczyciela ponownie występuje piosenkarka Kasia Moś i zespół The Chance.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Red8 Advertising, a produkcją zajęło się studio Flota Filmowa. Planowaniem i zakupem mediów dla Link4 zajmuje się dom mediowy UM.

Maciej Burlikowski 1137 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.