Polacy bez nagród w Google Premier Partner Awards 2018

Mieliśmy 18 nominacji.

Polskie agencje nie dostały nagród w konkursie Google Premier Partner Awards 2018 w regionie EMEA. Nasi reprezentanci mieli w tym roku 18 nominacji. Po trzy miały Sales Tube i They.pl. Po dwie zdobyły Bluerank i Verseo. Pojedyncze nominacje uzyskały agencje: iProspect, Up & More, Semahead, Mindshare, Deva Group, NetArch, PromoTraffic i Smart You.

Nagrody w poszczególnych kategoriach zdobyły agencje: Aweb z Ukrainy (Search Innovation), RocketROI z Hiszpanii (Mobile Innovation), Relevance Digital Agency z Grecji (nagrody w dwóch kategoriach Display Innovation i Video Innovation), Smart Ecommerce GmbH z Austrii (Shopping Innovation) i Push Group z Wielkiej Brytanii (Growing Businesses Online).

Maciej Florek 2042 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.