Plej poszerza dział kreacji
Agata Żyźniewska i Wojciech Portnicki dołączają do działu kreacji Plej, zarządzanego przez Barta Białego.
Żyźniewska poprzednio pracowała jako copywriter w agencji K2, a także jako freelance senior copywriter dla BlaBlaCar Polska. Marki, które obsługiwała, to między innymi: Netflix, Żubrówka, H&M, IKEA czy Saturn.
Wojciech Portnicki przez 4 lata był art directorem w Getin Noble Bank, a następnie przez rok mieszkał w Chinach, gdzie wspierał graficznie Harman International Industries. Jako freelancer pracował dla marek takich jak Alior Bank, JBL, PKO Maraton Warszawski, Refundis, Sevenea, BlackBox.
Obecnie zespół kreacji Plej tworzy 31 osób (z proofem, DTP i traffikiem). Teamy art directorów i copywriterów oraz designerów wspierają kilkuosobowe zespoły DTP i proofreading.

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.