Plej poszerza dział kreacji

Agata Żyźniewska i Wojciech Portnicki dołączają do działu kreacji Plej, zarządzanego przez Barta Białego.

Agata Żyźniewska i Wojciech Portnicki dołączyli do działu kreacji Plej, zarządzanego przez Barta Białego. Agata Żyźniewska obejmuje stanowisko copywritera i będzie pracować w teamie z art directorem Maciejem Tilem, a Wojciech Portnicki będzie senior digital designerem.  

Żyźniewska poprzednio pracowała jako copywriter w agencji K2, a także jako freelance senior copywriter dla BlaBlaCar Polska. Marki, które obsługiwała, to między innymi: Netflix, Żubrówka, H&M, IKEA czy Saturn.

Wojciech Portnicki przez 4 lata był art directorem w Getin Noble Bank, a następnie przez rok mieszkał w Chinach, gdzie wspierał graficznie Harman International Industries. Jako freelancer pracował dla marek takich jak Alior Bank, JBL, PKO Maraton Warszawski, Refundis, Sevenea, BlackBox.

Obecnie zespół kreacji Plej tworzy 31 osób (z proofem, DTP i traffikiem). Teamy art directorów i copywriterów oraz designerów wspierają kilkuosobowe zespoły DTP i proofreading. 

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.