Kampania na otwarcie Multikina w Pruszkowie

W kampanii realizowanej przez Synergic wykorzystano takie nośniki jak autobusy miejskie, kolej SKM oraz paczkomaty.

Synergic to specjalista rozwiązań reklamy OOH. Kampania reklamująca powstanie nowego multipleksu w Centrum Handlowym Nowa Stacja realizowana jest z użyciem nośników w postaci autobusów miejskich, kolei SKM oraz paczkomatów. Kampania kierowana jest do mieszkańców Pruszkowa i okolicznych miejscowości, którzy dotychczas nie mogli skorzystać z multipleksów. W mieście o powierzchni 20 km kw. użyto łącznie 80 nośników typu fullback, citilight oraz plakatów reklamowych.

Multikino Pruszków jako pierwsze kino sieci zostało wyposażone w technologicznie zaawansowany sprzęt do projekcji 3D - DepthQ 3D oraz projektory laserowe firmy Barco, dzięki którym efekt 3D jest jeszcze bardziej spektakularny.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.