Shopper Day 2018
Konferencję o nowych narzędziach w shopper marketingu, lojalności i e-commerce zorganizował "Media & Marketing Polska" wraz z "Handlem".
Gościem specjalnym konferencji Shopper Day, która obyła się 24 października w MsMermaid - Conference Center at The Tides w Warszawie, był Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający mediów (in-store oraz digital) na obszar Europy w dunnhumby. To wiodąca w skali światowej firmie zajmująca się analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach. W swym wystąpieniu Tanguy Pincemin zastanawiał się m.in. nad tym jak "data science" zmienia media z punktu widzenia marek i reklamodawców oraz jak pomaga detalistom w tworzeniu nowych rentownych przedsięwzięć, a markom w sensownej komunikacji z konsumentami.
Wydarzeniem była też premierowa prezentacja przez dr Tomasza Barana, partnera merytorycznego Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna wyników zaprojektowanego przez MMP badania "Czy Polacy pokochają e-Biedronkę".
W programie konferencji znalazły się ponadto następujące wystąpienia:
- Automatyzacja marketingu w sklepach stacjonarnych - Krzysztof Klimczak, chief executive officer, ZenCard (Grupa PKO Banku Polskiego)
- Jak korzystać z informacji gromadzonych w programach lojalnościowych oraz jak budować lojalność i zaangażowanie w świecie multichannel? - Adam Nowak, country loyalty & CRM manager, IKEA
-
E-commerce w FMCG, e-commerce vs tradycyjny handel - Patrycja Herbowska, client director, Nielsen
- Kto mi powie, co mam kupić? Człowiek, maszyna i e-content na ścieżce zakupowej - Marcin Stalij, digital transformation & e-commerce strategy director, Saatchi & Saatchi IS
-
Wielonarzędziowe budowanie lojalności B2C oraz wykorzystanie CX przy jej projektowaniu i pomiarze -Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu, Polomarket
- Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta? - Piotr Nowicki, head of strategy, Albedo Marketing
- Opowieść o sukcesie polskiej marki odzieży Fair Trade w wymagającym sektorze mody online - Tomasz Drozd, e-commerce manager, KOKOworld
- Conversational commerce i wpływ asystentów głosowych na rynek i użytkownika - Dawid Papież, industry head, export sector, Google Poland
- Retail of the future - Jarosław Sokolnicki, Retail & Consumer Goods Industries Country Lead, Microsoft
-
Amazon Go i co dalej? - Julian Kozankiewicz, prezes zarządu, NT (NoaTech.pl)
Sponsorem konferencji była firma DPD, a partnerem Albedo Marketing.
W tym roku odbyła się czwarta edycja Shopper Day. Zapraszamy za rok!
Na zdjęciach autorstwa Marcina Cedzyńskiego:
- Miejsce konferencji - MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8, Warszawa
- Organizatorzy, sponsor i partnerzy konferencji
- Rejestracja uczestników
- Uczestnicy konferencji
- Keynote speaker na Shopper Day 2018 - Tanguy Pincemin z dunnhumby
- Redaktor naczelny "MMP" Tomasz Wygnański i Tanguy Pincemin
- Dr Tomasz Baran, partner merytoryczny prezentuje wyniki badania „MMP” i Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna "Czy Polacy pokochają e-Biedronkę"
- Gości Shopper Day karmił Andrzej Polan (Mała Polana Smaków)
- Smakołyki przygotowane przez restaurację Andrzeja Polana
- Widok z sali konferencyjnej na Stadion Narodowy
Komentarze
Artykuły powiązane