Shopper Day 2018

Konferencję o nowych narzędziach w shopper marketingu, lojalności i e-commerce zorganizował "Media & Marketing Polska" wraz z "Handlem".

Gościem specjalnym konferencji Shopper Day, która obyła się 24 października w MsMermaid - Conference Center at The Tides w Warszawie, był Tanguy Pincemin, dyrektor zarządzający mediów (in-store oraz digital) na obszar Europy w dunnhumby. To wiodąca w skali światowej firmie zajmująca się analizą i przetwarzaniem danych o konsumentach. W swym wystąpieniu Tanguy Pincemin zastanawiał się m.in. nad tym jak "data science" zmienia media z punktu widzenia marek i reklamodawców oraz jak pomaga detalistom w tworzeniu nowych rentownych przedsięwzięć, a markom w sensownej komunikacji z konsumentami.

Wydarzeniem była też premierowa prezentacja przez dr Tomasza Barana, partnera merytorycznego Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna wyników zaprojektowanego przez MMP badania "Czy Polacy pokochają e-Biedronkę".

W programie konferencji znalazły się ponadto następujące wystąpienia:

  • Automatyzacja marketingu w sklepach stacjonarnych - Krzysztof Klimczak, chief executive officer, ZenCard (Grupa PKO Banku Polskiego)
  • Jak korzystać z informacji gromadzonych w programach lojalnościowych oraz jak budować lojalność i zaangażowanie w świecie multichannel? - Adam Nowak, country loyalty & CRM manager, IKEA
  • E-commerce w FMCG, e-commerce vs tradycyjny handel - Patrycja Herbowska, client director, Nielsen
  • Kto mi powie, co mam kupić? Człowiek, maszyna i e-content na ścieżce zakupowej - Marcin Stalij, digital transformation & e-commerce strategy director, Saatchi & Saatchi IS
  • Wielonarzędziowe budowanie lojalności B2C oraz wykorzystanie CX przy jej projektowaniu i pomiarze -
    Krzysztof Szultka, dyrektor marketingu, Polomarket
  • Natychmiastowość offline. Jak internet zmienia konsumenta? - Piotr Nowicki, head of strategy, Albedo Marketing
  • Opowieść o sukcesie polskiej marki odzieży Fair Trade w wymagającym sektorze mody online - Tomasz Drozd, e-commerce manager, KOKOworld
  • Conversational commerce i wpływ asystentów głosowych na rynek i użytkownika - Dawid Papież, industry head, export sector, Google Poland
  • Retail of the future - Jarosław Sokolnicki, Retail & Consumer Goods Industries Country Lead, Microsoft
  • Amazon Go i co dalej? - Julian Kozankiewicz, prezes zarządu, NT (NoaTech.pl)

Sponsorem konferencji była firma DPD, a partnerem Albedo Marketing. 

 W tym roku odbyła się czwarta edycja Shopper Day. Zapraszamy za rok!

Na zdjęciach autorstwa Marcina Cedzyńskiego:

  • Miejsce konferencji - MsMermaid - Conference Center at The Tides, ul. Wioślarska 8, Warszawa
  • Organizatorzy, sponsor i partnerzy konferencji
  • Rejestracja uczestników
  • Uczestnicy konferencji
  • Keynote speaker na Shopper Day 2018 - Tanguy Pincemin z dunnhumby
  • Redaktor naczelny "MMP" Tomasz Wygnański i Tanguy Pincemin
  • Dr Tomasz Baran, partner merytoryczny prezentuje wyniki badania „MMP” i Ogólnopolskiego Panelu Badawczego Ariadna "Czy Polacy pokochają e-Biedronkę"
  • Gości Shopper Day karmił Andrzej Polan (Mała Polana Smaków)
  • Smakołyki przygotowane przez restaurację Andrzeja Polana 
  • Widok z sali konferencyjnej na Stadion Narodowy

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.