Tagmax dla one2tribe - interaktywne wideo w szkoleniach sprzedażowych

Platforma motywacyjna one2tribe wdraża technologię Tagmax w rozwiązaniach szkoleniowych dla dużych sieci sprzedaży.

Zastosowanie interaktywnego wideo platformy Tagmax wzbogaci elektroniczne szkolenia, które one2tribe realizuje dla kilkudziesięciu firm w Polsce i zagranicą, m.in. operatorów telekomunikacyjnych, sieci retailowych oraz firm z branży finansowej, ubezpieczeniowej i farmaceutycznej. Tagmax to innowacyjna platforma typu „pop-up store” dla Internetu, umożliwiająca umieszczanie w materiałach wideo ruchomych i statycznych tagów. Łącząc funkcje informacyjną, reklamową i sprzedażową jest m.in. świetnym narzędziem w rękach szkoleniowców. 

- Fenomen Internetu polega na tym, że możemy swobodnie, wedle własnego uznania, przemieszczać się w obrębie przestrzeni stron www. Robimy to w oknie urządzenia – komputera czy smartfonu. Tagmax daje taką samą możliwość w okienku z filmem. – wyjaśnia Radosław Sosnowski, Managing Partner w Tagmax. Platforma zamyka erę samego wyświetlania informacji odbiorcom w materiale wideo, dając im możliwość bezpośredniego reagowania - poprzez użyte w wideo tagi - na oglądaną treść.

- W trakcie oglądania widz może sam dokonywać wyboru – konsumować dodatkowe treści bądź działać, jednocześnie będąc ciągle zaangażowanym w ‘wyjściową’ zawartość filmu. Gdyby to wszystko było włożone bezpośrednio w materiał wideo, zniekształcałoby jego podstawowy przekaz, a dzięki technologii Tagmax w oknie odtwarzacza można swobodnie dopowiadać historie czy proponować zakup produktów. - mówi Radosław Sosnowski. Oprócz sprzedaży towarów i usług oraz reklamy i marketingu interaktywne wideo można stosować m.in. w działaniach edukacyjnych, szkoleniowych, informacyjnych czy w badaniach rynku.

One2tribe to spółka z kilkunastoletnim doświadczeniem na polskim rynku IT, oferująca rozwiązanie grywalizacyjne z pogranicza psychologii i technologii informatycznych. Eksperci firmy opierają swoją wiedzę na psychologii behawioralnej i analizie ponad 4 milionów profili graczy z systemów gamifikacyjnych i gier społecznościowych własnego autorstwa. 

- Nasza platforma jest rozwiązaniem kompletnym – motywujemy do realizacji celów sprzedażowych, operacyjnych czy też związanych z komunikacją z klientem - mówi Wojciech Ozimek, Prezes Zarządu one2tribe. - System opiera się na podobnych mechanizmach jak w przypadku kampanii internetowych, platforma jest dostępna z chmury i jej wdrożenie nie generuje dużych kosztów. Silnym komponentem naszej platformy jest element szkoleniowy. W tym obszarze rozpoczęliśmy współpracę z Tagmax. 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.