Nowa platforma komunikacyjna Lotto

Totalizator Sportowy zachęca: "Miliony kręcą każdego".

Totalizator Sportowy, państwowy monopolista w dziedzinie gier liczbowych i na automatach, we współpracy z agencją reklamową Red8, przygotował nową platformę komunikacyjną swojej najważniejszej gry – Lotto. Nowy format oparto na animowanych postaciach – Kulkach, które kojarzymy z obracania się w bębnie maszyny losującej. W nowej kampanii Lotto Kulki zyskują ludzkie cechy. Sześcioro zabawnych bohaterów to dwie postacie kobiece o imionach Bejbi i Marzycielka oraz czterech panów: Peszek, Kierownik, Żartowniś i Dżolero. Każdy z nich ma własny styl i temperament.

Nowa komunikacja Lotto pod hasłem "Miliony kręcą każdego” to przede wszystkim spoty telewizyjne komunikujące wysokość kumulacji, spot informujący o dużych wygranych, a także niestandardowe formaty w internecie, odświeżone winiety w prasie, animacje z bohaterami kampanii na ekranach w punktach sprzedaży oraz spoty radiowe. Pierwszy ze spotów telewizyjnych nosi tytuł "Omdlenie", a w radiu na początek będzie można usłyszeć spoty „Hip-hop” oraz „Postanowienie”. W niedalekiej przyszłości Kulki zawędrują także na powierzchnie reklamowe w przestrzeniach miejskich. Dodatkowo wykorzystane zostaną media własne, kanały socialmediowe, a także eventy organizowane przez Lottto.

Za przygotowanie kampanii odpowiedzialna jest agencja reklamowa Red8 oraz dom mediowy Starcom. Spot „Omdlenie” został wyreżyserowany przez Kamila Polaka, a wyprodukowały go dom produkcyjny Propeller wraz ze studiem animacji Human Ark.

Maciej Burlikowski 1137 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.