TTW, Telewizja Puls i TVP ABC nagrodzone w raporcie "Nadawcy 2018"

Najnowsze wydanie raportu "Media & Marketing Polska" zawiera portrety 25 największych nadawców i po raz pierwszy osobną sekcję poświęconą VoD.

TTV otrzymała tytuł Telewizji Roku w raporcie "Nadawcy 2018" przygotowanym przez redakcję "Media & Marketing Polska". Zespół miesięcznika docenił konsekwentną budowę oferty programowej przez tę stację, ale przede wszystkim wzrost wyników oglądalności, co dziś, zwłaszcza wśród większych kanałów TV, jest zjawiskiem rzadkim. Wyróżnienia przypadły stacjom Telewizja Puls i TVP ABC. 

Redakcja zwróciła też uwagę na nowe produkcje telewizyjne. Miano TV Hitu Roku zyskały "Wojenne dziewczyny" (serial TVP1), a za TV Chałę Roku została uznana "Hipnoza" (program rozrywkowy TVN).

W raporcie zaprezentowano portrety 25 największych nadawców telewizyjnych, wideo (VoD) i radiowych.

Po raz pierwszy w dorocznym raporcie zaakcentowana została tematyka VoD. Redakcja przeanalizowała dokonania siedmiu największych graczy tego segmentu, a tytuł Wideo Hit Roku przyznała serialowi "Rojst" (Showmax). Mianem Rozczarowania zespół magazynu określił zjawisko fragmentaryzacji oferty VoD.

Raport „Nadawcy 2018” ma także sekcję poświęconą radiu. Obok portretów czołowych graczy rynku radiowego szeroko omówiono m.in. tematykę podcastów.  Za Debiut Roku uznano Newonce.radio. Tok FM wyróżniono za konsekwencję w dążeniu do innowacji. Mianem Rozczarowania określono wyniki słuchalności Polskiego Radia.

Tomasz Wygnański 664 Artykuły

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.