Puma przenosi budżet mediowy do Havas Media

W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media, holdingu, który nie uczestniczył w postępowaniu.

Puma rozstrzygnęła międzynarodowy przetarg na obsługę mediową, wybierając sieć Havas Media. Według firmy konsultingowej R3 globalny budżet mediowy tego klienta jest wart 300 mln dol. W przetargu doradzała firma ID Comms. W Polsce obsługą mediową tego klienta zajmuje się Blue449, należący do Publicis Media. Ten holding nie uczestniczył w przetargu.

Havas Media rozpocznie współpracę z Pumą od początku 2019 r.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.