Chapter1 zachęca mamy do pisania CV

Ruszyła kampania społeczna Miasta Poznań skierowana do matek.

Celem kampanii „MAMY to w CV” jest wspieranie kobiet w rozwoju zawodowym - zarówno podejmowania aktywności zawodowej, jak i do powrotu na rynek pracy. Twórcy kampanii wskazują, że kobiety często nie wierzą w swoje umiejętności, a brak pewności siebie skutecznie hamuje je przed poszukiwaniem pracy.

Zadaniem, jakie postawiła przed sobą poznańska agencja Chapter1, było więc wzmocnienie kobiet i uświadomienie, zarówno im, jak i potencjalnym pracodawcom, że macierzyństwo nie jest luką w karierze zawodowej. Kampania „Mamy to w CV” pokazuje macierzyństwo jako czas dający możliwość nabycia wielu cennych umiejętności takich jak zarządzanie czasem, prowadzenie negocjacji czy kierowanie zespołem. Wszystkie są poszukiwane na rynku pracy, więc warto je wpisywać w CV.

Komunikacja odbywa się poprzez outdoor, spoty, stronę www i media społecznościowe (Facebook, Instagram i LinkedIn). Kobiety poszukujące pracy mogą wziąć również udział w konkursie, w którym do wygrania są sesje doradztwa zawodowego z profesjonalnym coachem, ułatwiające powrót na rynek pracy.

Szczegóły kampanii dostępne na www.mamytowcv.pl

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.