5 animacji na shortliście Timecode Akcja Animacja 2018

Laureatów tegorocznej edycji konkursu poznamy 15 listopada podczas finałowej gali w Studiu Bank.

Jury konkursu Timecode Akcja Animacja 2018 pod przewodnictwem Łukasza Słotwińskiego wybrało spośród 39 zakwalifikowanych prac 5 animacji, których twórcy będą walczyć o nagrodę główną (10 tys. zł, monitor referencyjny Eizo i tablet Wacom). 

Autorzy pięciu wybranych animacji - Łukasz Gad, Mateusz Kozłowski, Michał Leonczuk, Bartosz Trojanowski oraz zespół Maciej Piotrowski, Ewa Geruzel, Ivan Buka i Tomasz Kucharczyk - zaproszeni zostali do udziału w warsztatach kreatywnych, podczas których otrzymali od jury uwagi oraz sugestie poprawek do swoich prac.

- W porównaniu z zeszłoroczną edycją znacznie wzrósł poziom prac: otrzymaliśmy mniej zgłoszeń od studentów, a więcej od osób, których celem jest rozwój i osiągnięcie następnego poziomu na zawodowej drodze. Konkurs jest dla nich szansą na sprawdzenie swojego talentu zaprezentowanie umiejętności ludziom, z którymi mogą w najbliższej przyszłości pracować. - powiedział Łukasz Słotwiński, creative director BNA, przewodniczący jury.

Prace oceniali: Anna Iller, branded content manager Grupy Allegro, Agnieszka Koćmierowska, creative group head agencji AdValue, Jerzy Drozda, technical artist IT Media, Michał Paśko, producent Timecode Film Production, Katarzyna Rykaczewska, communication specialist Open Minded Group, Olaf Krynicki, dyrektor komunikacji Samsung Electronics Polska, Sean Bobbitt, producent filmu "Twój Vincent", duet reżyserski Kasia Kijek i Przemek Adamski, Małgorzata Drozdowska, creative director FCB Bridge2Fun, Rafał Ryś, associate creative director Saatchi&Saatchi oraz reżyser Szymon Pawlik.

- Byliśmy mile zaskoczeni poziomem tegorocznych prac konkursowych. Wybieraliśmy raczej jednomyślnie. Jestem bardzo ciekawa jak będą wyglądały prace po wprowadzeniu zasugerowanych przez nas poprawek - stwierdziła Anna Iller, branded content mananager Allegro.

Obrady jury odbyły się w The Nest - nowootwartej przestrzeni biznesowej adresowanej do branży kreatywnej. Wnętrza the Nest tworzą inspirującą przestrzeń pracy a jego design został wyróżniony przez magazyny “Dezeen” i “WallPaper” jako jeden z najlepiej zaprojektowanych coworków na świecie.
Organizatorem konkursu jest dom produkcyjny Timecode Film Production, który specjalizuje się w produkcji filmów reklamowych, branded content oraz animacji.

Parterami tegorocznej edycji są: Allegro, Biuro Informacji Kredytowej (BIK), Good Looking, Essentiale, OnlyBio, radio TOK FM, SPPA - Stowarzyszenie Producentów Polskiej Animacji, Open Minded Group (strategia i komunikacja projektu), Ucho Studio (udźwiękowienie animacji), AudioNetwork (udostępnienie bazy muzyki), Oak View, Domeny.pl, Wacom oraz Eizo. Patroni medialni projektu to Grafmag i Radio Kampus.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.