Rusza telewizyjno-internetowa kampania Blika [wideo]

Przygotowały ją Change Serviceplan i Blue 449.

Polski Standard Płatności, operator krajowego systemu płatności mobilnych pod marką Blik, inwestuje w kolejną kampanię reklamową. Będzie ona prowadzona w telewizji oraz w internecie, m.in. w serwisach VoD. Występuje w niej polski raper - MC Silk.

- Okres przedświąteczny to co roku szał zakupowy. Polacy masowo szturmują sklepy internetowe, kupując świąteczne zakupy i prezenty. To dla nas idealny moment na przekonanie ich do płatności internetowych Blikiem, o ile jeszcze nie mieli szansy z nich skorzystać - mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.

Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, zaś planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449.

Firma zwraca uwagę na fakt, że o sukcesywnie rosnącej popularności Blika świadczą liczby - w całym ub.r. klienci skorzystali z niego ok. 33 mln razy. W br. już ponad 40 mln razy. Ok. 70 proc. stanowią płatności w internecie.

Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP oraz Santander Bank Polska. Z Blika mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.

Maciej Burlikowski 1032 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.