Rusza telewizyjno-internetowa kampania Blika [wideo]
Przygotowały ją Change Serviceplan i Blue 449.
- Okres przedświąteczny to co roku szał zakupowy. Polacy masowo szturmują sklepy internetowe, kupując świąteczne zakupy i prezenty. To dla nas idealny moment na przekonanie ich do płatności internetowych Blikiem, o ile jeszcze nie mieli szansy z nich skorzystać - mówi Anna Nowacka, dyrektor marketingu Polskiego Standardu Płatności.
Za strategię i kreację odpowiada agencja Change Serviceplan, zaś planowanie i zakup mediów realizuje dom mediowy Blue 449.
Firma zwraca uwagę na fakt, że o sukcesywnie rosnącej popularności Blika świadczą liczby - w całym ub.r. klienci skorzystali z niego ok. 33 mln razy. W br. już ponad 40 mln razy. Ok. 70 proc. stanowią płatności w internecie.
Udziałowcami spółki PSP jest sześć polskich banków: Alior Bank, Bank Millennium, ING Bank Śląski, mBank, PKO BP oraz Santander Bank Polska. Z Blika mogą korzystać również klienci Getin Banku, BGŻ BNP Paribas, Raiffeisen Polbanku, Credit Agricole, Pekao SA, Inteligo, Orange Finanse i T-Mobile Usługi Finansowe.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane