ING Bank "śpiewająco" dla firm [wideo]

Nietypowa kampania bankowości dla przedsiębiorców - klienci piszą opinie o firmach, a Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki.

ING Bank Śląski (ING Bank) zdecydował się na nietypową formą kampanii promującej usługi bankowe dla przedsiębiorców. Na stronie internetowej lub za pomocą chatbota komunikującego się z użytkownikami przez aplikację Messenger klienci mogą napisać opinię o wybranej firmie. Następnie Mela Koteluk i Paweł Domagała zamieniają je w piosenki. To kolejna odsłona kampanii tego banku, który "pomaga firmom mieć więcej klientów".

- Polacy, nawet jeśli są zadowoleni z produktu czy usługi, rzadko kiedy zostawiają pochlebną opinię w sieci. Łatwiej jest nam krytykować, niż chwalić. Z badań przeprowadzonych w Akademii Leona Koźmińskiego wynika, że aż 46 proc. z nas zostawiło w sieci negatywny komentarz na temat jakiejś firmy. To oczywiście jest potrzebne - aby ulepszać oferowane produkty i usługi - natomiast zostawianie dobrych opinii jest równie ważne. Dlatego w nowej kampanii zachęcamy konsumentów do wspierania firm dobrymi opiniami - mówi Barbara Pasterczyk, dyrektor banku odpowiedzialna za komunikację marketingową w ING Banku Śląskim.

Kampania prowadzona jest w internecie z wykorzystaniem mediów społecznościowych. Filmy stworzone w ramach kampanii będą publikowane na wspomnianej stronie internetowej, a także na youtube’owym kanale banku. Za pomysł i kreację kampanii odpowiada agencja reklamowa Gong, spoty wyreżyserowała Julia Rogowska, produkcją zajął się dom produkcyjny Papaya Films, a media kupił dom mediowy MullenLowe MediaHub.

Maciej Burlikowski 1035 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.