Zalando startuje z kampanią "Święta. Zawsze modnie" [wideo]

Działania obejmują telewizję, digital, prasę i outdoor. Media w Polsce dla Zalando kupuje OMD Media Direction.

Zalando rozpoczyna kampanię zatytułowaną „Święta. Zawsze modnie”. Reklama rozpoczyna gaworzące dziecko, w tle słychać kolędę bożonarodzeniową "Cicha noc". Krótki film przedstawia zróżnicowaną obsadę złożoną z modeli, wokalistów i ulicznych statystów, z których wszyscy śpiewają kolędę we własnych językach. Spot ukazuje kolejno wszystkich bohaterów chóru – od najmłodszych dzieci po osoby starsze, kończąc na 106-letnim Harrym, który kołysze niemowlę w ramionach. Reklama ma wskazywać na szeroki asortyment sklepu obejmujący ofertę dla każdej grupy wiekowej.

Kampanię wyreżyserował brytyjski reżyser Jake Nava, znany ze współpracy między innymi z Beyoncé i Adele. Za produkcję odpowiada amsterdamska agencja kreatywna Wieden + Kennedy. Zdjęcia na potrzeby kampanii wykonał londyński duet fotograficzny Hill & Aubrey.

Sceny nakręcone na potrzeby spotu telewizyjnego, materiału wideo dystrybuowanego w internecie i wersji kinowej są główną osią kampanii digitalowej oraz bazą kreacji reklamowej w druku, outdoorze i w kanałach własnych Zalando. Lokalne aktywacje zainaugurują kampanię na każdym z 17 rynków. Kampania ruszy 11 listopada na Zalando.pl.

Media w Polsce dla Zalando kupuje OMD Media Direction.

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.