Burda odświeża "Samo Zdrowie"

Magazyn w nowej odsłonie trafia właśnie do kiosków.

Dwumiesięcznik wydawany przez Burda Media Polska ma odświeżoną makietę, nowe rubryki, przejrzysty układ działów i nowoczesną typografię. - Chcemy promować naturalność, kontakt z naturą, spokój umysłu, życzliwe myślenie o człowieku i akceptację siebie. Będziemy namawiać gwiazdy, by pojawiały się bez retuszu nie tylko w środku magazynu, ale przede wszystkim na okładce – mówi Agnieszka Wierzbicka, redaktor naczelna.

W magazynie czytelnicy znajdą 6 nowych sekcji (Bądź zdrowa, Żyj naturalnie, Jedz mądrze, Jesteś́ piękna, Ćwicz z radością, Zaopiekuj się̨ sobą̨), a także 8-stronicowe „Dossier” na temat konkretnego problemu zdrowotnego (w bieżącym numerze - jak pokonać infekcje wirusowe). W odświeżonym magazynie będzie także więcej porad ekspertów, w tym farmaceutki i entuzjastki zdrowego żywienia Anny Makowskiej (Doktorania.pl), dietetyczki Katarzyny Błażejewskiej-Stuhr oraz mentorki i coacha Celestyny Osiak.

Magazyn wspiera kampania promocyjna w punktach sprzedaży, własnych tytułach i serwisach Burdy, na WP.pl oraz w kinach. Cena dwumiesięcznika pozostaje bez zmian – 6,99 zł.  ​

Paweł Piasecki 97 Artykuły

Specjalizuje się w e-commerce i nowych technologiach. Pracował m.in jako tłumacz i redaktor, przez ponad 5 lat przygotowywał codzienny serwis prasowy dla przedstawicielstwa Komisji Europejskiej w Polsce. Miłośnik muzyki klasycznej i jazzu.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.