Santander Bank: Konta Jakie Chcę w nieco ponad rok otwarło 1 mln klientów
Udane połączenie oferty i wsparcia reklamowego.
- Byliśmy pierwszym bankiem, który zaproponował klientom rozwiązanie zupełnie inne niż oferowane dotychczas przez banki. Zerwaliśmy z tradycyjnym podejściem, w którym klient dostawał gotowy rachunek osobisty. Konto Jakie Chcę to elastyczna oferta, umożliwiająca dopasowanie funkcjonalności konta do indywidualnych potrzeb i preferencji każdego klienta, podobnie jak ubranie "szyte na miarę" - wskazuje Arkadiusz Przybył, wiceprezes banku.
Wprowadzenie nowych rachunków zbiegło się z początkiem nowej platformy komunikacyjnej banku, silniej akcentującej elementy emocjonalne. Konta Jakie Chcę były i są intensywnie reklamowane. Za wsparcie reklamowe odpowiadają m.in. agencja reklamowa Red8 Advertising i dom mediowy Starcom.
We wrześniu br. BZ WBK zmienił nazwę i markę na Santander Bank Polska.
Maciej Burlikowski
1755 Artykuły
W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.
Komentarze
Artykuły powiązane