Santander Bank: Konta Jakie Chcę w nieco ponad rok otwarło 1 mln klientów

Udane połączenie oferty i wsparcia reklamowego.

Santander Bank Polska (dawny Bank Zachodni WBK), trzeci po PKO BP i Pekao SA pod względem aktywów i czwarty pod względem liczby klientów bank w kraju, chwali się, że jego flagowe rachunki - Konta Jakie Chcę - wprowadzone w sierpniu ub.r. otwarło już 1 mln klientów. Bank prowadzi w sumie ok. 3,3 mln rachunków osobistych.

- Byliśmy pierwszym bankiem, który zaproponował klientom rozwiązanie zupełnie inne niż oferowane dotychczas przez banki. Zerwaliśmy z tradycyjnym podejściem, w którym klient dostawał gotowy rachunek osobisty. Konto Jakie Chcę to elastyczna oferta, umożliwiająca dopasowanie funkcjonalności konta do indywidualnych potrzeb i preferencji każdego klienta, podobnie jak ubranie "szyte na miarę" - wskazuje Arkadiusz Przybył, wiceprezes banku.

Wprowadzenie nowych rachunków zbiegło się z początkiem nowej platformy komunikacyjnej banku, silniej akcentującej elementy emocjonalne. Konta Jakie Chcę były i są intensywnie reklamowane. Za wsparcie reklamowe odpowiadają m.in. agencja reklamowa Red8 Advertising i dom mediowy Starcom.

We wrześniu br. BZ WBK zmienił nazwę i markę na Santander Bank Polska.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.