IKEA rusza z zimową kampanią [wideo]

Odpowiadają za nią Saatchi & Saatchi IS, Tank, VMLY&R Poland, Makata, Hash.fm i Wavemaker, a komunikację PR prowadzi Garden od Words.

Rusza świąteczna odsłona kampanii IKEA. Kluczową częścią jest 30-sekundowy spot, którego bohaterem jest mały chłopiec. Historia udowadniać ma, że poprzez przedświąteczny pęd możemy zapomnieć o tym, co wtedy jest najważniejsze.

- Proponowane rozwiązania IKEA, jak za dotknięciem czarodziejskiej różdżki, pomagają stworzyć wyjątkową atmosferę w każdym wnętrzu i sprawiają, że ponownie możemy spojrzeć na świat oczami dziecka – mówi Karolina Skalik, communication leader w IKEA Retail w Polsce.  

Kampanii towarzyszą również spoty produktowe. 

Za kreację, strategię i koncept kreatywny kampanii (w tym produkcję spotów do TV) odpowiada agencja Saatchi & Saatchi IS. Produkcją spotów telewizyjnych zajął się Tank. Kampanię w digitalu i social mediach całościowo przygotowała agencja VMLY&R Poland. Za produkcję wideo kontentu odpowiada Makata. Aktywacje z influencerami prowadzone są przez Hash.fm, a za komunikację PR odpowiada Garden of Words. Zakup mediów do kampanii koordynuje w całości dom mediowy Wavemaker.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.