Lidl wydał kolejną książkę w 2 mln egz.

Poprzez "Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce" napisaną we współpracy z Instytutem Żywności I Żywienia sieć chce promować zdrowe odżywianie na szeroką skalę.

Lidl wydał kolejną książkę. Tym razem we współpracy z Instytutem Żywności i Żywienia zamierza promować zdrowe odżywianie. W "Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce" oprócz przepisów opracowanych przez ambasadorów marki - Karola Okrasę, Darię Ładochę, Kingę Paruzel i Pawła Małeckiego, zawarto informacje na temat opracowanej przez Instytut nowej piramidy żywienia (na okładce obok szefów kuchni - prof. dr hab. n. med. Mirosław Jarosz, dyrektor IŻiŻ) oraz przygotowane przez Polską Federację Banków Żywności porady z zakresu "zero waste". Książkę wydano w 2 mln egzemplarzy (na papierze z certyfikatem FSC).

Książka "Jeść zdrowiej. Warzywa i owoce" będzie dostępna w promocji w sklepach Lidl w całej Polsce. Aby zdobyć jeden z egzemplarzy, należy zebrać sześć naklejek, każdą za zakupy o wartości minimum 50 zł. Akcja promocyjna potrwa od przyszłego tygodnia do 8 grudnia br. lub do wyczerpania zapasów.

Lidl wesprze ją kampanią, której szczegółów jeszcze nie ujawniono. 

 

 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.