Eti przebiera Pufy na święta
Wystartowała kolejna odsłona kampanii nowej marki na rynku słodyczy.
Słodkie przekąski Eti Puf dostępne są w pięciu wersjach smakowych: kakao, truskawka, kokos, wieloowocowy oraz melon. Każdy z Pufów reprezentuje inną sferę zainteresowań młodych polskich konsumentów: muzyka, gaming, uroda i sport. Pod te segmenty firma buduje kontent i dobiera zgodnie z nimi media.
Świąteczna kampania Pufów potrwa do samych świąt, a w ramach aktywacji konsumenckiej marka Eti prowadzi konkurs – na Facebooku Pufy wręczą swoim fanom prezenty w zamian za pięć świątecznych zadań specjalnych.
Adaptacją reklamy telewizyjnej oraz kreacją formatów internetowych zajmuje się agencja Orchidea Group. Media natomiast kupuje dom mediowy OMD.
Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.