Eti przebiera Pufy na święta

Wystartowała kolejna odsłona kampanii nowej marki na rynku słodyczy.

Kampania telewizyjna i digitalowa słodkich przekąsek Eti Puf ruszyła 12 listopada. Obejmuje trzy obszary działań: TV, VoD i social media. Słodkie przekąski zaprezentują się w drugiej w tym roku odsłonie telewizyjnej z nową, świąteczną piosenką. Jak zapewnia biuro prasowe marki, ostatnia kampania okazała się dużym sukcesem, a Pufki - przebojem sprzedażowym. Firma w świątecznej odsłonie promuje przekąski jako zabawny i słodki dodatek do świątecznych prezentów.

Słodkie przekąski Eti Puf dostępne są w pięciu wersjach smakowych: kakao, truskawka, kokos, wieloowocowy oraz melon. Każdy z Pufów reprezentuje inną sferę zainteresowań młodych polskich konsumentów: muzyka, gaming, uroda i sport. Pod te segmenty firma buduje kontent i dobiera zgodnie z nimi media.

Świąteczna kampania Pufów potrwa do samych świąt, a w ramach aktywacji konsumenckiej marka Eti prowadzi konkurs  – na Facebooku Pufy wręczą swoim fanom prezenty w zamian za pięć świątecznych zadań specjalnych. 

Adaptacją reklamy telewizyjnej oraz kreacją formatów internetowych zajmuje się agencja Orchidea Group. Media natomiast kupuje dom mediowy OMD.

Katarzyna Woźniak 590 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.