Limitowana edycja Nuka-Coli z okazji premiery gry "Fallout 76"

Coca-Cola Polska wyprodukowała 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli. Będzie można jej spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry "Fallout 76".

Polski oddział MediaCom Beyond Advertising jest pomysłodawcą akcji specjalnej towarzyszącej premierze gry "Fallout 76", w ramach której firma Coca-Cola Poland wyprodukowała produkt, jakim jest realna wersja Nuka-Coli, wirtualnego napoju z gry.

MediaCom Beyond Advertising jest autorem całego pomysłu na wyprodukowanie Nuka-Coli, jak również nadzorował cały proces powstawania projektu graficznego oraz samą produkcję Nuka-Coli. Za grafikę oraz jej produkcję odpowiedzialna była agencja reklamowa Fortis.

Coca-Cola Polska wyprodukowała limitowaną liczbę 2,5 tys. sztuk Nuka-Coli, której będzie można spróbować wyłącznie na specjalnym evencie premierowym gry "Fallout 76". Akcję wesprą znani influencerzy: Blowek, Izak i ReZigiusz, którzy będą o niej opowiadali w drugiej połowie listopada.

Wszystkie działania związane z wypuszczeniem Nuka-Coli są realizowane przez Coca-Cola Poland oraz polski odział MediaCom Beyond Advertising przy współpracy z brytyjskim oddziałem amerykańskiej firmy Bethesda będącej producentem gry "Fallout 76" za pośrednictwem firmy Cenega Polska, która jest dystrybutorem tej gry na polskim rynku.

Maciej Florek 2392 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.