TVP wprowadza innowację reklamową

Jako pierwszy skusił się na nią Alior.

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej wprowadza nowy format reklamowy do stosowania w internecie – m.in. w serwisach VoD tego nadawcy. Brand Expand w ramach jednej kampanii pozwala wykorzystywać równocześnie dwie niezależne kreacje – każda z nich aktywuje się i rozwija po najechaniu na nią kursorem myszy. Jak twierdzi biuro reklamy nadawcy publicznego, ma to zapewniać wysokie zaangażowanie odbiorcy reklamy, a możliwość podwójnego linkowania kreacji – osobno lewej i prawej, daje szerokie pole manewru agencjom kreatywnym w budowaniu komunikacji marketingowej.

Jako pierwszy z nowego formatu zdecydował się skorzystać Alior Bank w kampanii reklamującej Konta Jakże Osobiste. Reklama jest emitowana w serwisach Vod.tvp.pl oraz Sport.tvp.pl.

– Dla naszych klientów nieustannie poszukujemy rozwiązań, które wyróżnią ich komunikację w środowisku digital, charakteryzujące się szczególnie wysokim szumem reklamowym. Działania takie są niezwykle istotne w wysoko konkurencyjnej i często nieciekawej komunikacyjnie branży bankowej. Co więcej, wybicie się kreacji z „clutteru” reklamowego – jak wskazują nasze wcześniejsze doświadczenia – przekłada się zarówno na świadomość oferty, jak i na sprzedaż samego produktu – komentuje Rafał Karwowski, integrated communication senior manager w domu mediowym Mets.

Maciej Burlikowski 1755 Artykuły

W "Media & Marketing Polska" od 2000 r. Zajmuje się m.in. branżą telekomunikacyjną, usług finansowych, samochodami i energetyką. Uwielbia podróże dalekie i bliskie.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.