180heartbeats + Jung v. Matt z trzema nagrodami Epica Awards

To jedyna agencja z Polski, która została wyróżniona w konkursie.

W tegorocznej edycji konkursu Epica nagrodzona została jedna agencja z Polski. 180heartbeats + Jung v. Matt otrzymała dwie złote statuetki w kategoriach: confectionery & snacks, media innovation – alternative media oraz srebrną statuetkę w kategorii events za projekt "The Unbreakable Rainbow" przygotowany dla Unilevera (Ben & Jerry's).

W tym roku gala rozdania nagród odbyła się w Amsterdamie. Przewodniczącym jury był Tony Chambers, brand and content director magazynu "Wallpaper". Nagrody Epica są jedynym globalnym wyróżnieniem przyznawanym od 1987 r. przez dziennikarzy z całego świata zajmujących się branżą marketingową.

Katarzyna Kacprzak 261 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.