Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią

Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska.

"Nie oceniamy tego, co kupujesz" – pod tym hasłem wystartowała wspólna kampania Mastercard i Citi Handlowego promująca program punktowy Mastercard Priceless Specials. Trzy spoty wyprodukowane przez Isobar Polska w humorystyczny sposób mają prezentować nietypowe gusta zakupowe klientów.

Kampania internetowa będzie miała dwie odsłony: pierwszą w listopadzie br., a drugą w I kwartale 2019 r. Celem kampanii jest zachęcenie do założenia konta bankowego lub karty kredytowej w Citi Handlowym i zarejestrowania jej w programie Priceless Specials. Klienci korzystający z promocji mogą zyskać: 15 tys. punktów na start w przypadku założenia karty kredytowej Citi Simplicity lub karty Ultime albo 150 zł przy otwarciu konta Citi Priority.

Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która na co dzień odpowiada za digitalową strategię oraz realizację działań marki Mastercard. Dom mediowy Carat zajął się strategią mediową kampanii. O produkcję filmów i zdjęć wyreżyserowanych przez Bartosza Prokopowicza zadbał dom produkcyjny Propeller Film.

Maciej Florek 1984 Artykuły

Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.