Mastercard i Citi Handlowy ze wspólną kampanią
Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska.
Kampania internetowa będzie miała dwie odsłony: pierwszą w listopadzie br., a drugą w I kwartale 2019 r. Celem kampanii jest zachęcenie do założenia konta bankowego lub karty kredytowej w Citi Handlowym i zarejestrowania jej w programie Priceless Specials. Klienci korzystający z promocji mogą zyskać: 15 tys. punktów na start w przypadku założenia karty kredytowej Citi Simplicity lub karty Ultime albo 150 zł przy otwarciu konta Citi Priority.
Autorem i wykonawcą idei kreatywnej oraz scenariuszy filmowych jest agencja Isobar Polska (Dentsu Aegis Network Polska), która na co dzień odpowiada za digitalową strategię oraz realizację działań marki Mastercard. Dom mediowy Carat zajął się strategią mediową kampanii. O produkcję filmów i zdjęć wyreżyserowanych przez Bartosza Prokopowicza zadbał dom produkcyjny Propeller Film.
Czujnym okiem przygląda się domom mediowym, agencjom interaktywnym i producentom OTC. Odtajnia najbardziej ukryte przetargi. Jego pasją jest kolej i wszystko co z nią związane.