Rimmel przeciwko hejtowi
Twarzą globalnej kampanii #Iwillnotbedeleted w Polsce została Red Lipstick Monster.
Kampania Rimmel #Iwillnotbedeleted przedstawia historie nękanych hejtem kobiet i pokazywać ma, że beauty hejt pojawia się we wszystkich dziedzinach życia – spotykają się z nim zarówno beauty influencerki, modelki i modele, celebryci, jak i przeciętni użytkownicy mediów społecznościowych. Twarzami kampanii zostały światowe celebrytki – Rita Ora i Cara Delevingne, oraz lokalni influencerzy – w Polsce Ewa Grzelakowska-Kostoglu znana jako Red Lipstick Monster.
W ramach kampanii #Iwillnotbedeleted Rimmel zapowiada akcję mającą na celu realne, finansowe wsparcie działalności Telefonu Zaufania 116 111 oraz szerzenie sprzeciwu przeciwko beauty hejtowi w sieci. Za każde zdjęcie zamieszczone na Instagramie w dniach 16.11 – 02.12.2018 z hashtagiem #Iwillnotbedeleted i oznaczeniem profilu @rimmellondonpl, którego motywem przewodnim będzie czerwony element makijażu, Rimmel ufunduje jedną konsultację telefoniczną z Telefonem Zaufania dla Dzieci i Młodzieży.
Globalnie za kampanię odpowiada BETC. W Polsce działaniami z influencerami firma zajęła się tym razem samodzielnie. Social media obsługuje agencja Kamikaze. Za planowanie i zakup mediów odpowiada Zenith.