Amazon rekrutuje za pomocą cyfrowych nośników

W uruchomieniu rekrutacji na cyfrowych ekranach LED pomogła agencja reklamowa Jet Line.

Amazon, firma logistyczna zajmująca się wysyłką zamówień, poszukuje pracowników, wykorzystując przy tym kampanię prowadzoną na cyfrowych ekranach ustawionych w przestrzeni publicznej. Spoty z ofertą pracy, umieszczone na ekranach DOOH informują o warunkach zatrudnienia.

Do zrealizowania kampanii przygotowano kilka kreacji 15-sekundowych spotów dopasowanych do poszczególnych lokalizacji, wyświetlanych w pobliżu centrów logistycznych znajdujących się w Katowicach, Szczecinie, Wrocławiu i Poznaniu. W uruchomieniu rekrutacji na cyfrowych ekranach LED pomogła agencja reklamowa Jet Line, która dzięki internetowej platformie MyLED do zarządzania przebiegiem kampanii DOOH, dała reklamodawcy możliwość elastycznego zarządzania parametrami wyświetlanych reklam, takich jak: liczba lokalizacji wyświetlanych spotów, częstotliwość emisji oraz możliwość podmiany kreacji spotu w dowolnym miejscu i czasie.

Obecnie kampania prowadzona jest na 33 ekranach LED zlokalizowanych w promieniu do 100 km od 5 centrów logistycznych Amazon.

Katarzyna Kacprzak 702 Artykuły

Zajmuje się agencjami reklamowymi i eventowymi. Ma na oku studia produkcyjne i branżę OOH. Gdyby mogła wybrać byłaby kopistką w Bibliotece Aleksandryjskiej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.