Gwyneth Paltrow i Piotr Fronczewski w nowej odsłonie kampanii Tous [wideo]

Wystartował nowy odcinek "Czułych historii".

Firma jubilerska Tous rozpoczęła nową odsłonę kampanii "Czułe historie". Gwiazdą reklamy po raz kolejny jest aktorka Gwyneth Paltrow. Nowy, lokalny element akcji to  udział Piotra Fronczewskiego, który udzielił głosu jednej z postaci filmu. Za obsługę mediową kampanii odpowiada agencja mediowa UM (grupa IPG Mediabrands).

Działania reklamowe najnowszej kolekcji biżuterii Tous obejmują digital, kino oraz prasę. Za pełną obsługę mediową kampanii odpowiada agencja mediowa UM. Kreację spotu przygotowała agencja SCPF. Długość trwania kampanii oraz wartość jej budżetu nie zostały podane.

Katarzyna Woźniak 384 Artykuły

Absolwentka polonistyki na toruńskim UMK ze specjalnością filmoznawczą. Na co dzień zdaje relacje z przesunięć na półkach rynku FMCG. Po godzinach - czytelniczka. Najbardziej lubi pisać o filmach i książkach, choć właśnie o nich pisze najrzadziej.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.