Durex przeciw AIDS

Influencerzy - Karolina Gilon i Jakob Kosel - zachęcają, by "uprawiać seks i ratować życie"

Ruszyła polska odsłona globalnej kampanii marki Durex, która wspiera program organizacji (RED) na rzecz eliminacji AIDS. Influencerzy - Karolina Gilon i Jakob Kosel - zachęcają, by "uprawiać seks i ratować życie” (Have Sex and Save Lives). Projekt obejmuje OOH, kina, digital oraz social media. Za key visual kampanii, spot oraz wideo bumpery w YouTube, a także działania w internecie i mediach społecznościowych odpowiada agencja VMLY&R Poland. Spot wyprodukowany został przez Papaya. Media zaplanował i zakupił dom mediowy Zenith. Wsparcie PR i współpracę z influencerami zapewnia agencja LiquidThread.

Od 5 listopada 2018 r. konsumenci na całym świecie mogą kupić Durex RED. Zyski ze sprzedaży mają być przekazane bezpośrednio na poczet jednego z programów w Południowej Afryce, gdzie żyje obecnie 7,2 mln osób zakażonych wirusem HIV lub chorych na AIDS. Program  ten - "Zatrzymać dziewczynki w szkole” (Keeping Girls in School) - ma na celu zmniejszenie liczby nowych zakażeń HIV oraz ciąż wśród młodych kobiet i zachęcanie dziewczyn do kontynuowania edukacji. 
 

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.